Rețeaua de sănătate REGINA MARIA oferă gratuit analize și consultații post COVID-19

Dec 16, 2020 | Ştiri | 0 comments

Încă de la începutul pandemiei, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a depus eforturi fără precedent pentru reducerea riscului de infecție cu COVID-19 și a venit în sprijinul pacienților și al autorităților prin inițiative care să le ofere siguranță. Operatorul privat continuă aceste demersuri și vine în ajutorul pacienților care au fost infectați și vindecați de COVID-19, prin asigurarea gratuită a unor servicii medicale de monitorizare a stării de sănătate.

În cadrul programului Clinica POST COVID, pentru a simplifica accesul pacienților către monitorizare, REGINA MARIA lansează 3 pachete cuprinzătoare, cu rolul de a ghida pacienții. Din dorința de a deschide porțile spre gestionarea corectă a pacienților după depășirea bolii, REGINA MARIA oferă acces gratuit la un pachet de anamneză, la nivel național. Pacienții vor putea discuta astfel cu un medic generalist, care va analiza cazul pacientului și va indica toate investigațiile și analizele necesare cazului său. Pachetul gratuit conține și o serie de analize de primă intenție, care pot evalua starea generală de sănătate a pacientului.

Peste 95% dintre abonamentele de sănătate ale Rețelei au incluse serviciile de bază în monitorizarea post COVID. În calitate de abonați ai REGINA MARIA, pacienții vindecați de infecția cu SARS-Cov2 pot începe, gratuit, programul de evaluare a stării de sănătate.

Siguranța pacienților a fost și rămâne prioritatea noastră absolută. Din dorința de a fi alături de pacienți, oferim gratuit accesul la servicii de monitorizare post COVID. Ne adresăm în special celor mai vulnerabili, care nu accesează servicii medicale în sistemul privat și pe care îi îndemnăm să se înscrie pentru a beneficia de această gratuitate. Discuția cu un medic bun, instruit în monitorizarea pacienților post COVID, este primul pas în a depăși cu bine această perioadă dificilă

Fady Chreih, CEO Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Indiferent de forma de boală, toți pacienții care trec prin infecția cu noul coronavirus trebuie să verifice starea de sănătate, deoarece există posibilitatea ca această boală să aibă urmări. Monitorizarea pacienților vindecați de COVID-19 poate consta în investigații imagistice – CT torace – și o serie de analize de sânge, ce vor fi recomandate în urma discuției cu medicul.

Pacienții care doresc să beneficieze de pachetele gratuite, pot aplica pe site-ul REGINA MARIA, urmând să fie contactați de către un operator din Call Center. Consultațiile din Clinica POST COVID pot fi accesate în toate policlinicile REGINA MARIA din București și din țară. În urma anamnezei, medicul evaluează cazul pacientului și pregătește raportul medical ce include indicațiile necesare pentru eventuale analize și investigații imagistice.

Încă din luna mai a acestui an, REGINA MARIA a lansat primul program integrat de monitorizare post COVID, trăgând un semnal de alarmă asupra importanței ținerii sub observație a pacienților care au fost vindecați de infecția cu noul coronavirus.

March

April 2021